نگاهی به بازیگران زن دهه 60
بانك دانلود موبايل


نگاهي به فهرست معروف‌ترين دختران متولد دهه ??، ثابت مي‌کند که بحران ازدواج در بين اين گروه از خانم‌ها خيلي جدي است. طبق اين آمار، تنها ?? درصد خانم‌هاي بررسي شده متاهل هستند؛ يا بهتر بگوييم، فقط يک نفر از ميان اين جمع ?? نفره! آنها با افراد عادي فرق دارند و به هرحال معروف هستند و… ولي آيا شهرت دليل خوبي براي ازدواج نکردن دخترهاست؟

جوان‌ترين عروس سينما
مليکا شريفي‌نيا/ متولد ????/ متاهل
دختر کوچک‌تر «آزيتا حاجيان» و «محمدرضا شريفي‌نيا» از ?? سالگي بازيگري را با فيلم «اوينار» ساخته شهرام اسدي شروع کرد. او که با بازي در مهمان مامان، ميکس و دايره زنگي بيشتر شناخته شد؛ در سال ?? ازدواج کرد. ازدواجي که به نوبه‌خودش سر و صداي زيادي به‌دنبال داشت. او علاوه بر مجلس عروسي متفاوت، کارت عروسي جالبي هم داشت که در آن به همراه همسرش لباس سنتي دوره قاجار را پوشيده بودند و متن کارت هم به ادبيات آن دوره و با طنز نوشته شده بود. اين کارت در نشريات سينمايي و سايت‌هاي اينترنتي منتشر شد و کلي حاشيه درست کرد. به هر حال دختر کوچک خانواده شريفي‌نيا يکي از جوان‌ترين عروس‌هاي سينماي ماست.

مهراوه شريفي‌نيا/ متولد ????/ مجرد
دختر بزرگ‌تر خانواده شريفي‌نيا، برخلاف خواهرش نه‌تنها بازيگري را از ? سالگي شروع کرد بلکه هنوز ازدواج نکرده است. شايد مسئله کار آن‌قدر برايش جدي شده که فعلا ميل به فکر کردن به اين موضوعات را ندارد. او کارهاي زيادي در سينما و تلويزيون داشته که هنوز هم به يادمان مي‌آيد؛ «دزد عروسک‌ها» يکي از همين کارهاست که نخستين بازي او بود. نقطه عطف بازي‌هاي او به سريال «ساعت‌شني» برمي‌گردد که سکوي پرتاب او به قله‌هاي شهرت بود. آخرين کار مهراوه هم سريال «قلب يخي» است و چند پروژه سينمايي ديگر که چشم‌بسته به شما قول مي‌دهيم حتما در چندتاي‌شان نقش عروس را بازي خواهد کرد؛ اما در عالم واقعيت از اين خبرها نيست!

باران کوثري/ متولد ????/ مجرد
دختر خوب بابا «جهانگير کوثري»، بازيگري را از کودکي شروع کرد. وقتي که باران در «بهترين باباي دنيا» کار داريوش فرهنگ، نقش کوتاهي را بازي کرد هيچ‌کس فکر نمي‌کرد که مسير زندگي او تا اين حد تغيير کند. باران در نوجواني و جواني در فيلم‌هاي سينمايي ديگري هم بازي کرد که البته مهم‌ترين نقش‌ها را در کارهاي مادرش يعني «رخشان بني‌اعتماد» داشت. «صاحبدلان» و «خون بازي» ? کار مهم او بود که به‌ترتيب در تلويزيون و سينما بازي کرد و به خاطر کار دوم برنده جايزه‌هايي از جشنواره فيلم فجر شد. باران کوثري يکي ديگر از بازيگران متولد دهه?? است که گرچه زياد با لباس عروس در فيلم‌ها ديده شده اما همچنان مجرد است و البته او هم براي خودش کلي دليل محکم دارد!

خديجه آزادپور/ متولد ????/ مجرد
اين دخترخانم يکي از بدشانس‌ترين متولدان دهه شصت به حساب مي‌آيد. او که قهرمان رشته ووشو بوده و چند مدال طلا و نقره مسابقات جهاني را در کارنامه دارد، نخستين زن ايراني است که در مسابقات آسيايي مدال طلا گرفته. او با قهرماني در گوانگ‌ژو، طبيعتا خود را شايسته دريافت جايزه – که عبارت بود از يک دستگاه آپارتمان- مي‌ديد. ولي وقتي که آزادپور براي گرفتن پاداشش مراجعه کرد، جواب شنيد که: «شما متاهل نيستي و نمي‌توانيم به شما خانه بدهيم!»اين قهرمان رزمي هيچ‌وقت فکر نمي‌کرد که مجرد ماندن باعث شود تا سرش بي‌کلاه بماند. خبر اين اتفاق سروصداي زيادي در رسانه‌ها ايجاد کرد و در نهايت… آخرش چه شد؟ چه فرقي مي‌کند؟ مهم اين است که خديجه خانم هنوز مجرد هستند!

الناز شاکردوست/ متولد ????/ مجرد
شاکردوست يکي از دختران دهه شصتي است که هميشه درگير شايعات مربوط به زندگي شخصي و خصوصا ازدواجش بوده. الناز پارسال از يک مجله به‌دليل اخبار نادرستي که در موردش نوشته بود، شکايت کرد. او در اين‌باره مي‌گويد: «اصلا درست نيست که براي يک دختر ازدواج نکرده، اين حرف‌ها را در بياورند!» با شايعه عجيب و غريبي که در مورد ازدواج او با يک فوتباليست پرحاشيه منتشر کردند، ناخواسته به پرحاشيه‌ترين دختر دهه ‌شصتي بدل شده که به‌نوعي از «ازدواج‌ نکردن» ضربه ديده. او از سال ?? بازيگري را شروع کرد و در حال حاضر يکي از بازيگراني است که تمام سعي‌اش را مي‌کند تا با به‌کار گرفتن استعدادهايش هم موفق شود البته اگر خواستگاران خيالي و شايعه‌سازان بگذارند!

زهرا نوري/ متولد ????/ مجرد
اين خانم جوان، روزنامه‌نگاري است که از سال ?? فعاليت‌هاي ورزشي خود را در رشته راگبي شروع کرده. تيم آن‌ها در نخستين دوره قهرماني کشور که در سال ?? برگزار شد توانست قهرمان ايران شود. او ? سال پيش که تيم ملي راگبي بانوان ايران تشکيل شد، موفق شد پيراهن تيم ملي را بپوشد. نوري در حال حاضر خبرنگار روزنامه «ايران ورزشي» است و در دانشگاه رشته مکانيک خوانده. براي همه جالب است که کاپيتان تيم ملي راگبي در ? رشته مختلف فعاليت کرده و موفق هم بوده. به‌نظرخودش نه تنها راگبي در زندگي شخصي‌اش تاثير منفي بر تصميم‌گيري‌هايش نداشته بلکه باعث شده که هميشه با اين ورزش شارژ شود. بله، زهرا خانم هم فعلا مجرد است.

شادي پريدر/ متولد ????/ مجرد
شايد يکي از موفق‌ترين دخترهاي دهه شصتي شادي خانمي باشد که از ? سالگي شطرنج را زيرنظر پدرش شروع کرد، از ? سالگي وارد تيم ملي بزرگسالان شد و ? سال بعد به استادي فدراسيون جهاني شطرنج رسيد. ?? سالگي‌اش با سمت استاد بين‌المللي شطرنج گذشت و در ?? سالگي توانست با شکست قهرمان جهان به مقام «استاد بزرگ شطرنج» برسد. شادي در حال حاضر فوق‌ليسانس مديريت تربيت‌بدني از دانشگاه تهران است. از نظر او شطرنج‌بازها آينده‌نگر هستند و قدرت تجزيه و تحليل بالايي هم دارند. به همين دليل او تمام سعي خود را مي‌کند تا براي مهم‌ترين اتفاق زندگي‌اش بيشتر بالا و پايين کند.

آزاده نامداري/ متولد ????/ مجرد
اولين مجري خانمي که در برنامه‌هايش خشکي سابق اجراهاي زنانه را کم کرد، آزاده نامداري بود. او که در حال حاضر هم يکي از مجري‌هاي فعال و پرطرفدار صداوسيماست، اين روزها برنامه پر سروصدايي در شبکه ? دارد. همان برنامه‌اي که اخيرا يک مرد ? زنه را سوژه قرار داد و کلي جنجال‌ساز شد. «تازه چه خبر؟» يکي از سوالاتي بود که او هميشه در برنامه «تازه‌ها» سيماي خانواده به آن جواب مي‌داد. آزاده در سال ?? با همين برنامه شناخته شد اما قبل از آن هم در کرمانشاه همکاري‌هايي با شبکه استاني «زاگرس» داشت. او مديريت صنعتي خوانده و هوش و ذکاوت مديريتي در اجراهايش به وضوح ديده مي‌شود؛ حالا نمي‌دانيم مجرد ماندن او را هم بايد پاي همين هوشش بگذاريم يا نه؟!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 226525
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1